wave2top
wave_mobile

Optometrie

Ook binnen de wereld van de optometrie staat BrightPlan haar mannetje. Zo wordt BrightPlan ingezet door Nederlands grootste organisatie op het gebied van medische contactlenzen.

Zo worden er rond de 8000 afspraken per maand gemaakt verdeeld over 26 vestigingen. Binnen de optometrie en algemene oogheelkunde, is het voor de hand liggend dat afspraken in blokken worden gepland. Dit houdt in dat de klant een afspraak maakt voor 30 minuten. Van deze 30 minuten worden alleen de eerste en de laatste 10 minuten aan zorg besteed. De overige 10 minuten zit de cliënt in de wachtruimte. Door de planmodule zodanig te configureren dat er geen effectieve tijd van de professional verloren gaat kan ziet de BrightPlan planmodule de middelste 10 minuten als beschikbaar voor een andere cliënt.

Naast het super efficiënt kunnen plannen wordt er ook gebruik gemaakt van het automatisch activeren van het cliëntportaal voor de cliënt, zodat deze toegang heeft tot het eigen dossier en hier zelf vervolgafspraken in kan plannen met de optometrist naar keuze.

Kenmerken van de Optometrie inrichting:

  • Afspraken maken vanuit jouw eigen website
  • Plannen in blokken zodat er geen tijd verspild wordt.
  • Herhaal opdrachten met professional naar keuze.