None

Multifunctioneel dashboard in BrightPlan

Zoals al gezegd in de introductie van dit artikel, omzet is belangrijk en dit komt ook aan bod in het dashboard. Echter om tot goede omzet te komen is het uitermate interessant om te weten hoe je als bedrijf functioneert en hoe jouw klanten jouw dienstverlening ervaren. Onze klant past de bedrijfsvoering constant aan om haar dienstverlening verder uit te breiden en de klanttevredenheid te optimaliseren. Gezamenlijk hebben we een dashboard ontwikkeld, waar we met behulp van de gegevens uit BrightPlan, aangevuld met gegevens uit het telefoonsysteem inzicht krijgen in de overall performance van de organisatie. Op basis van deze informatie kan snel worden bijgestuurd indien nodig. Wil je meer weten wat BrightPlan en de integratie voor jouw organisatie kan betekenen neem dan gerust contact op.

Het Dasboard geeft o.a. de volgende informatie

  • Hoe ver moet de klant reizen naar de spreekuurlocatie
  • Wat is de gemiddelde wachttijd aan de telefoon
  • Hoe tevreden zijn de klanten die geholpen zijn
  • Hoe is de performance van de professionals
  • Wat is de omzet trend

…..

PowerBI in BP Afstand