wave2top
wave_mobile

Coaching en training

BrightPlan wordt niet alleen gebruikt door organisaties in de medische sector. Er zijn ook klanten die de applicatie gebruikten voor coaching en begeleiding. Zo gebruikt 113 zelfmoord preventie BrightPlan voor het begeleiden en coachen van mensen met suïcidale gedachten. Met behulp van chat, spraak en video consulten vinden sessies plaats tussen hulpvragers en hulpverleners. Voor een organisatie als 113 is het van cruciaal belang dat de communicatie met de hulpvrager vlekkeloos verloopt. Hierin heeft BrightPlan haar waarde al bewezen. Ook biedt 113 e-learning trainingen aan die binnen BrightPlan zijn gerealiseerd, en via het BrightPlan klantportaal worden aangeboden aan de hulpvrager. Hulpverleners kunnen suggesties en vragen beantwoorden op de ingevulde cursusonderdelen.

Kenmerken van de keuringen inrichting:

  • Afspraken maken direct vanuit een online vragenlijst
  • Online consulten met behulp van Chat, spraak en/of video
  • 24 uur per dag contact zoeken via het cliëntenportaal
  • Zelf e-learnings maken en beschikbaar stellen

Uiteraard is alle functionaliteit beschikbaar in een super veilige en discrete omgeving!